نوشته شده توسط : موضوعات برتر

این بالابر پله ای،وسیله ای است دارای یک صندلی ، یک موتور گیربکس کوچک و یک ریل که برای جابجائی افراد نیازمند و کلیه افرادی که قادر به استفاده راحت از پله نمی باشند ، طراحی گردیده است و شیوه حرکت ان به دو صورت حرکت مستقیم و گردشی می باشد . صندلی پله پیما با توجه به ارتفاع, نوع موتور و قدرت آن انواع مختلفی دارد ولی اگر قرار باشد که بسیار ساده آن را دسته بندی کنیم, به دو دسته صندلی پله رو AC و DC از نوع صندلی پله پیما مستقیم و یا پیچشی(چرخشی) تقسیم میشود.به صندلی پله پیما, صندلی پله رو و یا بالابر پله رو و آسانسور پله رو نیز می گویند. اگر در خانهسالمندانی دارید که رفت و آمد آنها در خانه سخت است می توانید با استفاده از بالابرراه پله اسباب راحتی آنها را ایجاد کنید. این ویلچر با استفاده از موتور الکتریکی قدرتمندی که دارند و غلتک به راحتی میتواند حتی بیماران سنگین وزن را هم تا هر تعداد پله بالا ببرند و در رفت و آمد آن ها بسیار کمک کنند. مطمئنا شما با سختی های داشتن یک ویلچر معمولی آشنا هستید مخصوصا هنگام جابجا کردن شخص از روی موانع و یا پله ها.

این افراد نه تنها از ویژگی های این محصول برای عبور از موانع استفاده میکنند، بلکه احساس بهترین نیز خواهند داشت. بهخصوص همسرم که مقاومت زیادی برای پیگیری مسئله داشت. نصب بالابر وینچی در مغازه بیشتر برای حمل بار استفاده میشود. بالابر وینچی قابلیت تحمل وزن های بالایی را دارد. در کنار کیفیت، ایجادایمنی و البته ظاهر زیبا نیز اهمیت دارد. نصب بالابر خانگی شیشه ای در کنار زیبایی امنیتبیشتری نیز دارد. مورد بعدی که در قیمت بالابر منزل تاثیر دارد نوعکابین دار بودن یا نصب بالابر ساده است. انواع بالابر ساده یابالابر هیدرلیک به صورت کابین دار نیز اجرا می شوند و البته در این موارد در کنار هزینهنصب بالابر، قیمت کابین نیز اضافه می شود. ویلچرهای ساده، جزو اولین و ساده ترین انواع ویلچر بوده و معمولاً وزن کمتری نسبت به ویلچرهای برقی دارند. به این ترتیب می توانید با کمک هوم سرویز به برترین شرکتهای نصب بالابر هیدرولیکی، کششی یا ساده دسترسی پیدا کنید و از خدمات باکیفیت آنها بهره مند شوید. همین موارد باعث شده که بالابرهیدرولیک نسبت به سایر موارد بیشتر طرفدار پیدا کند.

https://kooshagroups.ir/اسانسور-و-بالابر/homelift-intro/

بالابر های خانگی آسیا برج دارای استانداردهای و گزینه های سفارشی بیشتری نسبت به سایر برندهای بالابر خانگی بوده و همین باعث افتخار شرکت ما به تولیدات خود در داخل و خارج از کشور است. شما با خرید ویلچر برقی پله رو بالابر بیمار دیگر نیازی به تغییر و تعویض محل زندگی و خانه خود نخواهید بود .برای مشاوره رایگان و اجاره بالابر بیمار و ویلچر پله رو برقی با ما تماس حاصل بفرمائید. فروشگاه اینترنتی ما آن را به صورت عمده و جزیی با برندهای معتبر داخلی و خارجی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می دهد که در خرید و فروش هایی که به طور کلی انجام می شود قیمت پایین و مقرون به صرفه می باشد و دو طرف معامله سود بیشتری می برند و مشتری بیشتری جذب می شود. اگر قرار به انتخاب میان تیمهایی بود که با آنها بازی کردیم، شاید صربستان را انتخاب میکردیم. بالابرهای خانگی درانواع و ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می شوند که بنا بر فضای مورد نظر انتخاب میشوند. معمولا برای طبقات بالا نیاز به بالابر قدرتمند تر بانیروی کششی بیشتر است که هم این موارد بر قیمت بالابر مغازه تاثیرمی گذارند. معمولا ساختمان های 4 طبقه و کمتر، و همچنین ساختمان های دوبلکس که دارای پلکان های پاگرددار هستند، لازم است از بالابر پله چرخشی برای دسترسی آسان به تمام نقاط منزلشان استفاده کنند.

اکنون می توان همه عناصر لازم را جمع آوری کرد. از نظر زیست محیطی و صرفه جویی در هزینه، کمترین میزان برق را از بین کلیه مدل های بالابر خانگی دارا می باشد. نوع صندلی شما به شکل و مدل پله شما بستگی دارد. متاسفانه از این مدل ویلچرهای پله رو در ایران در ایران تنوع وجود ندارد. خیلی از افراد ممکن است توانایی مالی و یا قصد خرید ویلچر پله رو برقی را نداشته باشند و یا میخواهند برای تعداد پله کمی از ویلچر استفاده کنند، در این صورت ویلچر پله رو دستی میتواند گزینهی مناسبی برای آنان باشد. از این رو طراحان برای جلب بیشتر رضایت مصرف کنندگاننمونه های جدیدی از بالابرهای خانگی را تولید کرده اند. کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است در کنار نتایج خوب ملیپوشان وظیفه داریم ضعفهای تیم ملی را هم ببینیم تا پیش از جام جهانی نواقص این تیم برطرف شود. به گزارش خبرگزاری فارس، شباب الاهلی دبی این روزها به همراه احمد نوراللهی هافبک ملی پوش کشورمان در صربستان اردو زده تا خود را برای رقابت های فصل جدید لیگ امارات آماده کند.





:: بازدید از این مطلب : 5619
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: